Zhrnutie roka 2020 v Marketing Miner
Po dlhšej dobe som sa dokopal k tomu napísať ďalší blogový článok. Tentoraz to nebude článok o zhrnutí môjho osobného roka, ale zhrnutie roku 2020 v Marketing Miner. Toto zhrnutie bude hlavne z marketingového hľadiska (ktoré mám v MM na starosti), ale okrajovo aj z hľadiska vývojového. Tento rok sa nám…
Read more »Pokročilé Google operátory s využitím Link Prospecting mineru
V dnešnom článku si povieme niečo o pokročilých vyhľadávacích Google operátoroch a na hromadné získanie týchto dát (s použitím operátorov) využijeme Link prospecting miner. Vyhľadávacie Google operátory Nižšie spomínané operátory môžete jednorázovo využiť tak, že ich jednoducho napíšete do Google vyhľadávača a ten vám vráti výsledky. Dnes vám však ukážem,…
Read more »Marketing Festival: Ako sme stavali stánok?
Na tomto ročníku 2019 sme v rámci Marketing Miner boli jedným zo sponzorov Marketing Festivalu. Sponzoring nie je len o množstve výhod z toho plynúcich a brand awarenesse, ale nesie so sebou množstvo príprav a času, ktorý treba na to vyčleniť. Dali sme si vo firme krátky brainstorming a hneď…
Read more »Marketing Miner na Reshopery: Ako sme dopadli?
V utorok 29.1.2019 sme sa v rámci Marketing Mineru zúčastnili najväčšej akcie (veľtrhu) pre e-shopy v Česku a to Reshoperu. Mali sme tam 4. najväčší stánok (presne v strede výstaviska) po Sezname, Heureke a Shoptete, takže sme sa chceli na veľtrh poriadne pripraviť. S prípravami sme začali už koncom minulého…
Read more »Nové profilery v Marketing Miner
Dnes máme v Marketing Miner veľký deň, pretože spúšťame najväčšiu novinku od začiatku MM a to PROFILERY (Domain a Keyword profiler). Chalani z vývoja na nich pracovali zhruba 4 mesiace a odviedli naozaj skvelú prácu, ktorá je doplnená o veľké množstvo dát. Pre Slovensko máme databázu 1 milióna hľadaných kľúčových…
Read more »