Marketing Miner na Reshopery: Ako sme dopadli?

V utorok 29.1.2019 sme sa v rámci Marketing Mineru zúčastnili najväčšej akcie (veľtrhu) pre e-shopy v Česku a to Reshoperu. Mali sme tam 4. najväčší stánok (presne v strede výstaviska) po Sezname, Heureke a Shoptete, takže sme sa chceli na veľtrh poriadne pripraviť. S prípravami sme začali už koncom minulého roka a dali sme do nej cca 1 mesiac času.

Jakub Rejnuš MM stánok
Jakub Rejnuš

Koncept stánku

Koncept celého stánku sa vymyslel tak, že na 4 rohoch budú 4 PC s obrazovkami, kde budeme poskytovať zadarmo dáta pre e-shopy z našich nových profilerov na analýzu webu a poskytovať informácie k MM – ako ho dokáže využiť konkrétny e-shop a v čom mu môže pomôcť.

V strede stánku sa nachádzali polepené steny, kde bolo popísaných všetkých 42 minerov a čo dokážu (hľadanosť KW, meranie pozícii vo vyhĺadávačoch, rýchlosť načítania, skontrolovanie napárovanosti produktov…).

Marketing Miner stánok na Reshopery 2019
Marketing Miner stánok na Reshopery

Na krajoch potom boli obrazovky, kde prebiehali vtipné porovnávania hľadanosti 2 slov, pri ktorých sa zastavilo veľa ľudí, čakali na odpovede a následne si to fotili 😀 Napr. porovnanie hľadanosti (Sparta vs Slavia, Sex vs Porno, Dobro vs Zlo…).

Marketing Miner influenceri

Najväčší nával ľudí bol medzi 10:00 a 14:00 kedy sme videli, že 4 počítače s obrazovkami na prezentovanie sú málo a kľudne by sme zaplnili aj 6. Ľudia však boli trpezliví a počkali kým sa uvoľní miesto, aby sa dozvedeli o Marketing Minery čo najviac informácii.

Veľmi nám pomohli na stánku hlavne influenceri, ktorí používajú aktívne MM a sú našimi power usermi, takže dokázali veľmi dobre poradiť s tým, na čo oni využívajú MM – Pavel Ungr, Martin Šimko, Jakub Rejnuš, Jaroslav Hlavinka a ďalší…

Jaroslav Hlavinka a Zdeněk Nešpor na MM stánku Reshoper
Jaroslav Hlavinka a Zdeněk Nešpor

Splnili sme KPI?

Pred akciou sme si dali naozaj vysoké KPI, ktoré sme úprimne nečakali, že splníme, ale podarilo sa nám ho splniť na 103 %, takže akciu hodnotíme veľmi pozitívne. Ďalšie mikroKPI:

  • Rozdali sme cca. 400 letáčikov (Desatoro pre e-shopárov) – mali sme k dispozícii 500 letáčikov (zvyšné rozdáme na Marketing Miner workshopoch, alebo ďalších veľtrhoch)
  • Na stánku sa zastavilo cca. 500 ľudí, ktorí spravili nejakú interakciu
  • Máme cez 100 kvalitných leadov a ďalšie jednotky záujmov o spoluprácu, ktoré budeme v nasledujúcich týždňoch riešiť
  • 4 touchpointy boli cez obed naozaj málo a dosť ľudí čakalo v rade, takže na Reshoper 2020 uvažujeme o rozšírení
  • Zjedlo sa 98 cukríkov (Bon Pari, Hašlerky…) – naozaj som to rátal po skončení akcie 😀

Reshoper pre nás z pohľadu KPI dopadol nad očakávania, takže sa určite zúčastníme aj budúci rok (pravdepodobne vo väčšom množstve ľudí), ďakujeme organizátorom za perfektne zvládnutú akciu (mi sme nazaznamenali žiadny problém) 🙂

Ak by ste sa chceli naučiť efektívne pracovať s MM a aké novinky sme spustili a zároveň si prichystali na 1Q/2019 tak sa môžete prihlásiť na náš webinár zadarmo, ktorý sa bude konať 12.2.2019 od 10:00 na tomto odkaze -> https://form.simpleshop.cz/lbPj/ – zároveň budete môcť na konci pokladať otázky Filipovi, ktorý vám na ne bude odpovedať.

Chodiaci brand?

Na Reshopery sme mali aj chodiaci brand v podobe Filipa Podstavca (viz. obrázok nižšie – jedná sa o naše nové logo, ktoré sme spustili v 1/2019).

Chodiaci brand – Filip Podstavec

No nie je to ten najlepší CEO, ktorého si môžete predstaviť? 😀

2 Comments

  1. Na Reshoperu jsem byl a musím říct, že váš stánek byl nejkrásnější. Hlavně to srovnání hledanosti slov na obrazovce.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.