V utorok 29.1.2019 sme sa v rámci Marketing Mineru zúčastnili najväčšej akcie (veľtrhu) pre e-shopy v Česku a to Reshoperu. Mali sme tam 4. najväčší stánok (presne v strede výstaviska) po Sezname, Heureke a Shoptete, takže sme sa chceli na veľtrh poriadne pripraviť. S prípravami sme začali už koncom minulého roka a dali sme do nej cca 1 mesiac času.

Koncept stánku
Koncept celého stánku sa vymyslel tak, že na 4 rohoch budú 4 PC s obrazovkami, kde budeme poskytovať zadarmo dáta pre e-shopy z našich nových profilerov na analýzu webu a poskytovať informácie k MM – ako ho dokáže využiť konkrétny e-shop a v čom mu môže pomôcť.
V strede stánku sa nachádzali polepené steny, kde bolo popísaných všetkých 42 minerov a čo dokážu (hľadanosť KW, meranie pozícii vo vyhĺadávačoch, rýchlosť načítania, skontrolovanie napárovanosti produktov…).

Na krajoch potom boli obrazovky, kde prebiehali vtipné porovnávania hľadanosti 2 slov, pri ktorých sa zastavilo veľa ľudí, čakali na odpovede a následne si to fotili 😀 Napr. porovnanie hľadanosti (Sparta vs Slavia, Sex vs Porno, Dobro vs Zlo…).
Marketing Miner influenceri
Najväčší nával ľudí bol medzi 10:00 a 14:00 kedy sme videli, že 4 počítače s obrazovkami na prezentovanie sú málo a kľudne by sme zaplnili aj 6. Ľudia však boli trpezliví a počkali kým sa uvoľní miesto, aby sa dozvedeli o Marketing Minery čo najviac informácii.
Veľmi nám pomohli na stánku hlavne influenceri, ktorí používajú aktívne MM a sú našimi power usermi, takže dokázali veľmi dobre poradiť s tým, na čo oni využívajú MM – Pavel Ungr, Martin Šimko, Jakub Rejnuš, Jaroslav Hlavinka a ďalší…

Splnili sme KPI?
Pred akciou sme si dali naozaj vysoké KPI, ktoré sme úprimne nečakali, že splníme, ale podarilo sa nám ho splniť na 103 %, takže akciu hodnotíme veľmi pozitívne. Ďalšie mikroKPI:
- Rozdali sme cca. 400 letáčikov (Desatoro pre e-shopárov) – mali sme k dispozícii 500 letáčikov (zvyšné rozdáme na Marketing Miner workshopoch, alebo ďalších veľtrhoch)
- Na stánku sa zastavilo cca. 500 ľudí, ktorí spravili nejakú interakciu
- Máme cez 100 kvalitných leadov a ďalšie jednotky záujmov o spoluprácu, ktoré budeme v nasledujúcich týždňoch riešiť
- 4 touchpointy boli cez obed naozaj málo a dosť ľudí čakalo v rade, takže na Reshoper 2020 uvažujeme o rozšírení
- Zjedlo sa 98 cukríkov (Bon Pari, Hašlerky…) – naozaj som to rátal po skončení akcie 😀
Reshoper pre nás z pohľadu KPI dopadol nad očakávania, takže sa určite zúčastníme aj budúci rok (pravdepodobne vo väčšom množstve ľudí), ďakujeme organizátorom za perfektne zvládnutú akciu (mi sme nazaznamenali žiadny problém) 🙂
Ak by ste sa chceli naučiť efektívne pracovať s MM a aké novinky sme spustili a zároveň si prichystali na 1Q/2019 tak sa môžete prihlásiť na náš webinár zadarmo, ktorý sa bude konať 12.2.2019 od 10:00 na tomto odkaze -> https://form.simpleshop.cz/lbPj/ – zároveň budete môcť na konci pokladať otázky Filipovi, ktorý vám na ne bude odpovedať.
Chodiaci brand?
Na Reshopery sme mali aj chodiaci brand v podobe Filipa Podstavca (viz. obrázok nižšie – jedná sa o naše nové logo, ktoré sme spustili v 1/2019).

No nie je to ten najlepší CEO, ktorého si môžete predstaviť? 😀
Na Reshoperu jsem byl a musím říct, že váš stánek byl nejkrásnější. Hlavně to srovnání hledanosti slov na obrazovce.
Ďakujeme za pochvalu 🙂